Hej, Jag är ny här och ställer gärna upp på att korrekturläsa och komma med kommentarer. Är iofs inte vid datorn så mycket de närmaste dagarna, men det är kanske ok? Eftersom klasser är något av det svåraste jag stött på är jag gärna med och arbetar med det. Förstår principen men kan ändå inte få grepp om det fullt ut. Har en hel del träning i skrivande och korrektur och hoppas jag kan hjälpa dig på sätt som du önskar. Eftersom jag misstänker att det var min kommentar till den föregående artikeln som utlöste den här förfrågan, och eftersom jag fick ett imail ang. det, som jag glömde svara på (sorry) så känner jag mig manad att ställa upp även jag. Trevlig att så många vill :-) kul... Lägger självklart till er som reviewrs längst ner sen. Så sorry att det tagit sådan tid. Ny Artikel på G
Arbetar på en ny artikel nu, fick så bra kritik på förra så lusten att skriva flera ökade :-)
Nu arbetar jag på en kul artikel uppbyggnad av (en) klass och dess rutiner (metoder).
Lite tankar och idér samt tips för hur man ev kan tänka och strukturera. Går inte in i detalj
här i denna post för då blir det kanske inte lika kul att läsa den sen ;-)
Artikeln är främst inriktad till dem som precis börjat bygga klasser eller vill förstå mer om klasser
även de som redan kan mkt om klassbygge m.m. kan den kanske ge lite roliga idéer och tankar.
Man kan aldrig för nog av det goda ;-)
Så vad jag vill, efter allt detta amerikanskt babbel... är... Vill någon hjälpa mig med review?
Är såååå dålig på att skriva och behöver lite hjälp med ev stavning, meningsbyggnad och även
synpunkter på innehållet och exemplerna m.m. o självklart, har jag missat nått viktigt vill jag ju
få med det oxå. Någon som har lust?
Beräknar att den blir på ca 4-5 A4 sidor i text med en del exempel.
Mvh JohanSv: Ny Artikel på G
Sv: Ny Artikel på G
Kanske jag till sist kan förstå det då! :-D
/AnnSv:Ny Artikel på G
Med tanke på hur många som har anmält intresse verkar det iofs kanske inte helt nödvändigt, men jag ställer gärna upp annars.Sv: Ny Artikel på G
Jag är inte riktigt klar med artikeln än. Ville bara fräsäkra mig om lite hjälp. Har ev skrivit halva eller lite mer. Hoppas kunna få klart den idag. Hör av mig om detta.
Tack!
Mvh JohanSv:Ny Artikel på G
Jag tackar er som hjälp till hittils. Jag har nu artiklen på en sista review och därefter hoppas jag att någon/några har lust att hjälpa mig med det språkliga?
mvh Johan