Vi är några som ev funderar på att starta upp ett SweNug i Göteborg. SweNug (Sweden .Net user group) är en user group medlem hos The International .NET Association (INETA) syftet är att ge utvecklare och andra en chans till möten där man delar tekniks information, erfarenheter och kunskaper inom olika områden. Jag tycker det låter mycket kul. Hoppas intresset blir stort :) Låter intressant! Jag har ingen aning om hur sånt här fungerar, hur ofta man träffas osv, men några gången per år är helt klart intressant. Personligen kommer jag inte i kontakt med så många utvecklare IRL, så jag tror det kan vara givande! Detta är ju dessutom precis "runt hörnet" (11 mil, men ändå närmare än de flesta andra evenemang). Som nybliven "kvällsföretagare" tror jag detta kan va intressant.SweNug Göteborg? Finns intresse?
Undrar om det finns ett intresse i Götebogs regionen (Västra Götaland, Halland län, Bohuslän mfl.) för att ha en sådan grupp för möten, diskussioner och informationsspridning. Skulle du vara intresserad?
Mvh Johan Sv: SweNug Göteborg? Finns intresse?
Sv: SweNug Göteborg? Finns intresse?
/JohanSv: SweNug Göteborg? Finns intresse?