Håller på att testa och skapa en blogtjänst. det finns ingen mall då. Exakt vad för avtal är det du ska göra? Ska användarna kunna skapa egna bloggar och det är avtalet för den tjänsten du ska göra? De ska kunna skriva och det jag. Skriv hur du löste det eller sätt tråden som stängd. En löst tråd utan vettigt svar tillför ingenting. Ahh sorry. Hej,gratis avtal för blog tjänst
Finns redan men är roligare att skapa sin egen.
Nu är det så att jag undrar var om det nu finns mall för avtal för konto för sådant här på svenska.
Har ju inte lust att ta andra nu när jag endå gör ett eget jobbSv: gratis avtal för blog tjänst
Hittade en massa om bilköp och det men är ju inte det man är ute efter :)Sv:gratis avtal för blog tjänst
Om du vill ha svar från Kajsa så antar jag att du måste vänta kanske en vecka till, hon har antagligen semester nu under julen.
PS. Ändå stavas med ä.
ThomasSv: gratis avtal för blog tjänst
Tänkte PUL lagen och det
Tackar :)Sv: gratis avtal för blog tjänst
ThomasSv:gratis avtal för blog tjänst
En vän till mig tittade på en del avtal och gjorde en åt mig :)Sv: gratis avtal för blog tjänst
Nu är jag tillbaka!
Om du har lust får du gärna lägga ut ditt avtal (anonymt förstås) på forumet, mallar för avtal är en av de vanligaste frågorna vi får men eftersom det sällan finns några färdiga vore det intressant för både mig och övriga att se ett exempel.
Jag kan då också lämna eventuella synpunkter på det.
Högst frivilligt förstås. När det gäller avtal i allmänhet finns det en gammal tråd där jag punktat upp de moment som bör vara med i de flesta lite mer omfattande tjänsteavtal. Tyvärr lyckades jag inte hitta den just nu... återkommer.