Nu verkar som min skärm på den bärbara lagt av. Beror på hur lång garanti det är på den, vanligen brukar det vara 1 år, och då är det nog inte så lätt... Jo 1 år brukar det vara så nu har det gått över 1 år och 3 månader men en skärm på en bärbar ska hålla mycket mer. "konjukturerna" Felaktig användning kan det knappt vara, den har knappt varit ifrån rummet och alltid stått fint och bra när den inte användes. Tror tom de där 2 åren är ändrade till 3... ;) Japp kanske det.Garanti på en bärbar dator
99% svart och man ser ytterst lite konjukturerna.
Jag köpte den i slutet av april förra året så jag är lite orolig över garantin.
Den bara helt plötsligt "slocknade" när jag satt och arbetade med den.
Jag köpte den på Komplett men deras sajt är totalt nere (AAAAHHH)
Själv tycker jag de borde gå på garantin för jag gjorde ju inget??Sv: Garanti på en bärbar dator
/JohanSv:Garanti på en bärbar dator
Måste nästan vara ett konstruktionsfel eller något och det är ju minst 2 år som gäller då.
Men eftersom sajten inte fungerar så kommer jag inte åt dom och fråga.Sv: Garanti på en bärbar dator
Intressant... =)
Kan kolla av med min juridiskt kunniga flickvän om ett par timmar. Jag har för mig att det är precis som du säger; att alla fel som inte är pga slitage eller felaktig användning har två års lagstadgad garanti.Sv:Garanti på en bärbar dator
Slitage: tja lite svårare att säga där men den har använts en del men inte stått på flera dygn i sträck i alla fall. har ibland inte används på en vecka eller så.
Jo skrev lite fort där liksom :D
Gillar inte alls att datorn har slutat fungerar och samtidigt så kommer man inte åter komplets hemsida Sv:Garanti på en bärbar dator
lite osäker på om det även inkluderar elektronik, men det tror jag. =)
/EmmaSv: Garanti på en bärbar dator
Men när man inte har fått kontakt med dom så vet man inte hur de har tänkt sig eller vad det godkänner.
Helt skumt alltså