Hello Folks. Kan du använda idén med halvjusvarningen som fanns förr att köpa, med tidsfördröjning på blinkersen?Elektronik Forumet
Töntarna på http://www.elektronikforumet.com/forum/viewforum.php?f=2
Har stängt av min IP adress :-) :-8 . Shit the same intressant Forum Fö.
Jag skriver/skrev där som här ungefär. Kallar töntar/besserwissers(fjortisarna blir sura) för rätt namn.
Nu testar jag här på kul.
Jag tillhör dom som ofta kör omkring med blinkersen blinkande åt vänster(Ofta efter omkörning)
Bilen jag kör (Polo) har dålig ljudeffekt på blinkersen(radion går) och lampan skymms under ratten.
Jag blinkar inte höger efter omkörning därför det är så djä... uppenbart att jag inte kan ligga till vänster
efter att ha kört om någon. Jag vet ! jag är gammalmodig.
Sitter och garvar när någon på öppen väg blinkar "höger" för att tala om att jag återgår till min position.
I stadstrafik är det ju självklart att man visar sin avsikt. Ligg till höger i rondell om du skall rakt fram. !
Jag har tänkt mig ett projekt där jag "stjäl" strömpulserna över säkringen för att ge mig
en spark i röven "Blinkers" !.
Någon därute som har en ide hur jag skall lödda ihop en liten grej som med högt ljud ger mig
en signal på att blinkers går. Skall lödas in på blinkersäkringen.
Tar sig blinkerfacklan ? ;-)Sv: Elektronik Forumet
T.ex så att efter 45 sekunder så får du en summerton eller något som blinkar i fejset på dig. ;-)
äh, det blev svårformulerat för mig idag, men du kanske hajar endå? ;-)