hej ! Låter fruktansvärt oseriöst. Vad står det att de bundit sig till på sidan, du kan inte hänvisa till vad som står där? Efter att ha mailbombat dem med löfte om att inte rekomendera deras sida och att jag ville ha igen pengarna, så fick jag svar att dom tyvärr inte kunder återbetala mina pengar för att jag "godkänt expertens svar" .varning för lurendejare !!
Jag vill varna för en jävla skit site som heter "just answer" ( www.justanswer.com ) där man kan ställa frågor till sk. experter.
Jag gick in under fliken "electronics" och betalade nästan 400kr för att få lite felsökningshjälp på min LCD-tv som pajat. Jag fick svar att "det är nog någon kondensator som är dålig" - jag ilsknade till och kommenterade tillbaka till experten VILKEN KONDENSATOR MENAR DU !!
Och då svarade han - kolla alla i tvn en och en så hittar du nog den tillslut.
Nä de är lurendrejare allihop - och de sk. experten som hette Bessel i efternamn hade nog aldrig öppnat en LCD tv tror jag
MVH Leif NejmanSv: varning för lurendejare !!
Sv:varning för lurendejare !!
Snacka om att blodtrycket skenade på mig igen!
När jag skulle läsa expertens svar, så KRÄVS att jag klickar i "jag godkänner expertens svar" INNAN jag vet vad han har skrivit!!!
Det finns alltså inget sätt att få tillbaka mina 395kr eftersom jag automatiskt godkänner svaret när jag öppnar hans meddelande (svar) .
Nä bluff och båg och inget annat ...
Man får ta det här som lärpengar helt enkelt.
LN