Har en Ericsson T18s och en seriell kabel för anslutning mellan telefon och dator men ej någon programvara. Har kollat på SonyEricssons hemsida utan att finna någon. Har någon ett tips var man kan få tag på mjukvaran. Jag citerar vad firman som levererar kabeln anger: Används för dataöverföring, internetanslutning, skriva in i adressboken och ändra logo samt ringsignal. (Firman levererar ej mjukara och instruktion). Kabeln är av F-bus typ (vilket inte säger mig något). Jag undrar detsamma, fast till T28... för data överföring behöver du ingen programvara om telefonen har ett inbyggt modem (vet inte om 18 har det), du behöver bara ställa in den som modem i kontrollpanelen. Appropå mobiltelefoner och hur man kopplar in dem till datorn, är det någon som är bekant med hur man kopplar in en Sony J70 till sin PC? Har ingen kabel, har inte hittat någon sådan under accessorices heller. Jag köpte min kabel av Kjell & Co i Malmö, www.kjell.com. Du kan ju kolla med dem om de har till din modell. Men som sagt hur man får den att fungera vet jag ej.Mjukvara för Com-port och Ericsson T18s
Sv: Mjukvara för Com-port och Ericsson T18s
Sv: Mjukvara för Com-port och Ericsson T18s
Kollar här om det kommer upp nåt intressant!
Mvh
MolleSv: Mjukvara för Com-port och Ericsson T18s
för loggor etc (som för övrigt T18 inte klarar av) hittar du här:
http://wap.sonyericsson.com/emi_download/MyAnimation/SonyEricssonMyPictures.exeSv: Mjukvara för Com-port och Ericsson T18s
// PerSv: Mjukvara för Com-port och Ericsson T18s