Hej... Öppna utforskaren och högerklicka på den filen som det gäller, mm.. men de funkar ju bara lokalt... när alla segmenten av filen finns tillgängligt lokalt. Förlåt, jag läste inte ordentligt. :-(Internet Explorer problem..
Har ett litet problem.. så fort jag öppnar en mediafil som mp3 eller mpeg i Internet Explorer så kommer Automatisk nerladdnings skyllten fram... De har den inte gjort förut. Då har filer som går att Streama startat automatiskt. Hur får jag tillbaka de.. går de me Sp2 eller e den möjligheten borta av säkerhets skäll?
Någon som vet, ?
Tack på förhand!!Sv: Internet Explorer problem..
Där väljer du Öppna med, och där längst ned så finns "välj program",
där finns oxså en ruta där du klickar i om du vill att den alltid ska öppna detta program.Sv:Internet Explorer problem..
Oppnar jag en över en adress i intrent explorer så kommer fortfarande nedladdnings förfrågan fram.
Klickar jag Öppna där så laddar den ned filen temporärt och öppnar den med de programet som man väljer där du sa... men jag vill att den ska öppnad direkt.. alltså Streamas över, bit för bit så den startar direkt utan att jag måste ladda hem hela först...
tack ändå!Sv: Internet Explorer problem..
Har du provat att rensa bort temporära internetfiler och cockies, det är inte ovanligt
att det ställer till med konstiga fel som följd.
Jag använder inte IE så mycket, men hur är det med att kolla/Installera Tilläggskomponenter
som finns under Verktyg i menyn.