hUR KAN MAN TA BORT EN EXCEL FIL SOM SLUTAR PÅ XLSTART? DÅ JAG STARTAR UPP EXCEL ,I STÄLLET ATT ÖPPNA MED EN TOM ARBETSBOK STARTAR EN ANNAN PROGRAM UPP! Skriv gärna läsbart och använd en vettig rubrik. Vad är fel om rubriken? Vilka flickar ska jag leta i? Vilken vertyg fråga kan det vara ? Den beskriver inte problemet, den är skriven med enbart versaler. Hej Det verkar som det har försvunnit i senare versioner, eller så har jag blandat ihop det. So heter filen! jag undrar vad är förnåt ? documents and setting\application data\egna.xlstart Mmm, det är den vanliga. Ta bort den bara, alternativt dölj den. Ja, det är det jag försöker! Men går bara inte. Jag tog bort alla makron . Allt verkar tomt . Då jag klickar på namnrutan,syns den texten pl.aspx?pageid_15 . Vad betyder det? hur går det att tabort den? Du får uttrycka dig lite tydligare... Längst uppe vänster .Under arkiv fliken ,där i vanligtvis ser kursos position eller ser man olika namngivna områden Jag har för mig en gång var en webbfråga . Låter minst sagt märkligt. :-) Du får vara lite mer precis i hur du uttrycker dig... Som sagt, du måste uttrycka dig bättre, jag förstår knappt vad du skriver. Kan dert vara detta du menar? Hej c:\Documents and Settings\"Ditt namn"\Application Data\Microsoft\Excel\XLSTARTXLSTART
Det kommer upp 2 ark .Jag raderade all innehället ,jag ser att hänger ihopp med en webbfråga .Det vet jag inte hur kan man delete. Hela filnamn =documents and setting\application data\egna.xlstartSv: XLSTART
Förmodligen pratar du om verktyg-alternativ, sen får du leta mellan flikarna, någonstans står ett filnamn, ta bort det.Sv:XLSTART
Sv: XLSTART
<b>>Vilka flickar ska jag leta i?</b>
Du ska leta i alla flikarna under Verktyg - Alternativ, precis som jag skrev.
Jag vet inte exakt vad den heter eftersom jag inte har Excel installerat här.
<b>>Vilken vertyg fråga kan det vara ?</b>
Va?Sv:XLSTART
Jag har gjort precis som du skrev ,men inget av dem " vertygen " hjälpte. Var kan man delete vagy redigera en webb frågan. Jag rensat allt vad stodd på arken ,innan jag stänger men likväll kommer igen.Sv: XLSTART
Vad är det för fil som öppnas?Sv:XLSTART
Två böcker öppnas samtidig Hur kan jag ta bort dem? I vilken forum skulle jag ställt frågan? Sv: XLSTART
Det är den filen där "egna makron" sparas. Om du har några så får du gå via fönster - dölj, annars kan du ta bort den.Sv:XLSTART
Du har Excel avslutat och försöker ta bort filen?
Men det går inte?
Vilken "namnruta" klickar du i när du ser pl.aspx....?
Det låter spontant som att det kan vara ett virus.Sv:XLSTART
Men har du försökt ta bort filen? Vad händer om du försöker göra det?Sv:XLSTART
jA VISST jag försökte .Jag letat upp med " sök " sen tryckte ta bort , då försvann den men nästa gång dök upp igen. Det kan vara en system file. går inte ta bort. ? eller? När jag försöker redigera en webbfråga
på den ark ,det går inte den option är blockerad. Om nånting är skrivskyddad ,var kan man se det? Fast jag tror knappast att jag använde sånt. Sv: XLSTART
Öppnar du utforskaren, markerar filen, tar bort den, och ser att den försvinner från platsen där du har lagt den?Sv: XLSTART
Exakt vad hände när du markerade filen och tryckte delete?
Funkres är nog en sub/function i filen som vi pratar om.Sv:XLSTART
http://office.microsoft.com/sv-se/excel/HA010548151053.aspx
Standardkataloger Om du vill att Excel ska använda standardmallarna Sheet.xlt och Book.xlt måste du lagra de mallarna i mappen xlstart. Om du senare vill sluta använda någon av dessa mallar och fortsätta infoga tomma kalkylblad och skapa tomma arbetsböcker tar du bort filen Sheet.xlt eller Book.xlt.Sv: XLSTART
Jag har varit borta några veckor.
Nej ,jag tror inte!
mitt problem (som jag tror):-) är att jag hade en vebbfråga och den jag försökte ta bort en fel sätt. den funkar fortfarande ,då jag startar excel kommer inte 3 tomma ark ,istället startar frågan .eftersom jag försökte ta bort frågan på ett fel sätt ,jag bara markerade och delete .Var hittar jag xlstart mappen?
-jörgenSv:XLSTART
c:\Program\Microsoft Office\OFFICE11\XLSTART
De platserna ska xlstart finnas på