hej. jag är inte allt bra på epost klienter så jag skulle behöva tips o råd. har köpt server och ska installera en mailklient då. vet inte om det spelar större roll men jag utvecklar i .NET <b>Klara MASS utskick.</b> Låter mer som att det är en e-post-server-mjukvara du letar efter. Eller mail-bibliotek till .NET. presis André en e-post server mjukvara :).. har köpt server, man måste väll ändå ha nått installerat för att kunna skicka sina mail? för det räcker väll inte bara med att jag anger typ nån internetleverantörs smtp så funkar det? Ska du göra ett program som skickar mail? I sådana fall kan du använda din ISP:s smtp-server. yep ska göra ett mail compontent till en sida. kan jag verligen använda bara använda isp smtp? för jag hyr server utryme så kommer det funka? för vet tex på webhotell så är det ofta olika smtp inställningar man måste göra när man skickar mail. och det beror väll på vilken mail server dom har installerat på deras server? De borde ha en SMTP-server du kan använda, fråga! Alternativt kan du installera SMTP-tjänsten på din server.Epost klienter?
krav:
Klara MASS utskick.
klara o byta Charset. (hört nått om nån ny standard skulle vara påväg?)
Bra:
Statistik
tack på förhandSv: Epost klienter?
Menar du att den skall klara av att skicka ut massvis av mail, eller att den skall klara av att filtrera bort massutskick (spam)?
Kan Thunderbird vara något?
http://www.mozillamessaging.com/en-US/Sv: Epost klienter?
Kan du förklara mer?Sv:Epost klienter?
jag är helt grön på detta med server så vet inte vad som behövs till att göra utskick. Sv: Epost klienter?
/JohanSv:Epost klienter?
Sv: Epost klienter?
/Johan