Hej på er Har hänt mig också några gånger, men då c# eller vb.net projekt. Det jag gjorde var att skapa ett helt nytt projekt, säkerställa att det går att kompilera - därefter lyfta in filerna tillbaks i det nya projektet. Undra om det fungerar för dig? Jag fick inte rätt på det hur jag än gjorde men så kom jag på att installera hela VC på en annan dator, kopiera in den första vcsettingsfilen på min egen dator (får tydligen någon grundinställning då). Sedan fungerade det men jag har inte kommit på vilken variabel som sätts. Det finns ju några att välja på :-)Debug-inställningar i VC++ Studio 2008
jag håller på att slita håret för att köra mina c-filer i VC. I går kunde jag köra debug med filerna men i dag fungerar det inte. Är det någon här som har ett tips?
Jag kör vanliga c-filer med inparametrar i argv (t ex filnamnet) och öppnar sedan filen med t ex fopen. Nu verkar det ha hänt något med intällningarna i VC för den skiter fullständigt i vad jag lägger in i argv[1] eller parametern (filnamnet) till fopen. Det känns som om jag inte "kommer åt" omvärlden. I går fungerade att som det skulle. Vad kan ha hänt?
För att förtydliga så har jag kommit fram till att det är debuggern som skiter i vad jag skriver...
//MiaSv: Debug-inställningar i VC++ Studio 2008
Sv:Debug-inställningar i VC++ Studio 2008