Är det någon stött på att Crytal Report rapporter strular efter packat ihop programmet med Package and Deployment ? Har du sökt i deras KB? http://support.crystaldecisions.com/library/kbase.asp?q1=Package+and+Deployment&freeText=0&q2=Crystal+Reports&so=Rank%5Bd%5D&q3=&summary=1&q4=&MaxRec=10&c2=@META_KBASEPRODUCT&c3=@META_KBASECATEGORY&c4=@META_KBASESUBJECT&ct=livecommunity-kbase&language=EN&indexq2=3&indexq3=0&indexq4=0&button.x=11&button.y=9 Jo det kan man säga. Det roliga är att felet inte är konstant. Har strulat eed Crystal:s support i ett år nu. Ger upp snart. Kör 8.5. Är det ingen som kan hjälpa mig? Bryter snart ihop! Om du inte hittar någon lösning på deras KB kanske det kan vara ett alternativ med ett annat program. Det verkar som om alla har problem med distribution av CR, men inte jag. Jag kör med InstallShield Express (kostar runt 3000), och efter det att jag tog med filen som saknades (hittade felet i deras KB) har det fungerat utmärkt, några hundra installationer som inte har krånglat på en enda burk!Problem med Crystal Report och Package and Deployment
När man kör programmet i VB6 så fungar det där emot kalas. Det har dessutom visat sig att Packade and Deployment inte tar med alla filer som skall med för att Crystal Report skall fungera. Om jag då lägger till dessa manuellt så blir det cab-fel.
Någon som har en lösning utan att gå ifrån Package and Deployment ?Sv: Problem med Crystal Report och Package and Deployment
Jag hade problem med att filen p2smon.dll inte följde med i InstallShield, kanske samma sak för dej?
/JohanSv: Problem med Crystal Report och Package and Deployment
Sv: Problem med Crystal Report och Package and Deployment
Sv: Problem med Crystal Report och Package and Deployment
/Johan