Hej, Hej, Problemet är ju egentligen inte ett fel, det är bara det att jag har svårt att ta reda på exakt vad som behövs för att få det att fungera. För enligt Cryslat Decisions ska det fungera.Crystal Reports 9 Run-Time filer!?
Har skapat ett paket i VS6 Package & Deployment Wiz, och slängt med en hel del av dllerna för CR9 men har problem efter det att installtionen gjorts på en klient dator.
När jag väljer exportering från rapporten till en fil händer just ingenting!? Någon som vet varför, är det någon dll som fattas? Om ja, någon som vet vilken?
Vore tacksam om någon kunde ge ett exempel på vilka filer ni tagit med för att få CR9 att fungera tillsammans med ert VB program med export till olika filformat (främst Word och Pdf).Sv: Crystal Reports 9 Run-Time filer!?
Har detta fungerat med tidigare CR versioner?
Om du misstänker att det har något med CR att göra, så skulle jag rekommendera att du tar kontakt med CR:s support/websupport.
mvh
NicholasSv: Crystal Reports 9 Run-Time filer!?
Det jag vill ha reda på är vilka run-time filer som måste distribueras tillsammans med paketet för att få rapportexportering till PDF och Word att fungera, thats it.