Hej! Har du kollat på http://services.google.com/tutorial/keyword_matching/google_keyword.html ? Tack men tyvärr är det inte riktigt så enkelt att demoguiderna hjälper mej. Alltså. Jag vill synas när man söker på keywords på andra siter än google. Men inte hamna på en innehållsreklam banner. Eftersom dom skakar fram nya annonser varje gång man klickar på en länk på sidorna kostar det flis. Jag förstår hur du menar men jag har aldrig använt mig av Googles Adwords. Men keywords du köper gäller väl på alla olika söksidor som har Google inblandat? >Jag förstår hur du menar men jag har aldrig använt mig av Googles Adwords. Men keywords du köper >gäller väl på alla olika söksidor som har Google inblandat?Problem Google Adwords annonsering..
Jag har ofantliga problem med min annonsering på google adwords och jag fattar inte hur det är tänkt att fungera. Så fort jag tror att jag hajar så blir jag fråntagen vissheten av någon tvetydig stråf i deras manualer..
Det här är läget:
Jag annonserar på google och vill alltid vara bland dom 3 högsta på sponsrade annonser när man söker på ett specifikt ord. tex väderstation
Jag vill också finnas med på samma sätt när man söker på väderstation från en annan site en google.se tex leta.se
Jag lyckas inte med detta utan att lägga upp en grupp "webbplatsinriktade" där jag anger leta.se
samt andra siter som har sökfunktion via google.
Jag hamnar då med i ett innehållsplats program där jag åker på att betala en massa pengar för att någon refreshar sin sida eller klickar runt på en site. (Banner reklam på sidorna)
Hur lyckas man enkelt lägga upp ett program för bara sökningar på samtliga googles siter för vissa ledord?
Om någon är bra på det här så är jag evinnerligt tacksam för en dialog.
Siten är www.safecast.se om någon undrar.
Mvh
RickardSv: Problem Google Adwords annonsering..
Sv:Problem Google Adwords annonsering..
Är det någon som jobbat med eller själv har annonser på google?
Mvh
RickardSv: Problem Google Adwords annonsering..
ThomasSv:Problem Google Adwords annonsering..
Tycker jag också. Verkar också vara så när man läser i supporten. Men när man mailar dom svarar dom att man måste prenumerera på innehållssiter. Fattar inte riktigt..
jaja... Tack för att du hajar vad jag menar ialf.