Jag letar efter ett webbhotell som har dom här kraven: Leta i Datormagazins webbhotellguide. Där kan du sortera på bl.a. pris:Ca 500:- per år, minst 5GB trafik per månad, SSL och obegränsat med domäner
Det ska kosta runt 500:- per år (mindre går givetvis men det är absolut inte så viktigt), man ska kunna använda runt 5GB eller mer ("obegränsad trafik" är inte så intressant då dom avtalen ofta brukar vara lite osäkra...), SSL måste ingå i priset (eller om det inte igår så ska totalkostnaden hamna runt 500:- inkl den vanliga kontoavgiften), jag vill kunna ha obegränsat med domännamn till kontot och slutligen ska det finnas stöd för ASP, ASP.NET och någon databas (Access, MySQL, MS SQL, spelar ingen större roll).
Jag har letat en massa men just SSL och obegränsat med domäner verkar ställa till det. Loopia hade nyligen ett erbjudande som gjorde att dom passade in perfekt (det blev 495:- per år då) men jag hade dåligt med pengar just då så jag kunde inte beställa nått.
Förresten, domännamnen behöver givetvis inte ingå i priset på 500:- per år.
ThomasSv: Ca 500:- per år, minst 5GB trafik per månad, SSL och obegränsat med domäner
http://wh.datormagazin.se/result.jsp?q=1&sort=0