Hej Hej, Jag har en kund som ligger hos dem, har inte hört att det ska vara några problem Jag har konto hos Neno och har haft det sen tiden då dom hette Gate9 och jag har varit nöjd. Ibland kan servern kännas lite seg, men vet inte om den verkligen är det eller om det är nått annat. Loopia erbjuder webbhotellkonto gratis (fast det kostar extra med MySQL) och om jag förstår det rätt så måste du fixa ett domän hos dom med. OK, det låter ju som om Neno kan vara ett bra alternativ :-)Neno?
Jag söker ett webhotell till ett kommande projekt och har hittat Neno http://www.neno.se .
Priserna på båda deras paket verkar riktigt bra men frågan är ju om Neno är ett bra webhotell eller inte.
Är det någon som har erfarenhet av Neno eller har hört bra eller dåliga saker om dem?
Sv: Neno?
jag använder själv Neno och har använt dem i 4-5 år, även om dem inte har hetat Neno hela tiden.
Jag har inte haft några som helst problem med dem. Dem är mycket hjälpsamma och ha bra support och kontrollenpanelen är också bra.Sv: Neno?
Vi har även kisagotami.net hos dem som ibland kan upplevas som seg.
Trevlig support som ofta svarar snabbt på ens frågor.
//Anna-KarinSv: Neno?
Det bästa med dom är nog trots allt att dom har en otroligt bra support. Har man något önskemål eller problem som brukar dom fixa det.
ThomasSv: Neno?
bara ett tips för jag vet ju inte vad du vill ha (ASP/ASP.NET/PHP....)
Erbjudandet gäller bara denna månad ut.
www.loopia.seSv: Neno?
Jag har Loopia till ett annat projekt och dem fungerar ok men Neno verkar ha lite bättre priser och dessutom MSSQL.
Tack för alla svar!
Jonas