Jag har loopias företagshotell (2st) och undrar om någon annan har erfarenheter. Jag har vissa erfarenheter av loopia. Jag har några domäner som kör ASP.NET på loopia (mojoportal samt några egenutvecklade) och det fungerar bra, mycket snabb support de få gånger som jag behövt få kontakt med dem. De är dock inte särsklit snabba på att uppdatera sina system med nyare versioner av t.ex. ASP.NET eller MySQL. Cool! Mitt nästa webhotell blir Binero! ASP.NET 3.5 ser jag fram mot, kör 3.0 på en server i USA och bara det underlättar betydligt!loopia webhotell, erfarenheter?
När jag uppdaterar en asp.net sida så går inte ändringen igenom förren dagen efter!
Supporten säger att dom har något tillfälligt problem, det var 2 månader sedan, problemet kvarstår.
har någon fått ett vettigt svar på om och när de kommer att stöda .net 3,5?
Jag fick till svar att det kanske dom svarar på i något nyhetsbrev någon gång...
Jag har några grejor som tydligen kräver lite mera, dom sidorna måste jag lägga på en gratishost och länka för att det ska funka .
Är det så att loopia inte är rätt val om man utvecklar asp.net eller har jag bara otur?Sv: loopia webhotell, erfarenheter?
Både bra och dåliga.
Dom var rätt kvicka på att fixa ärenden där problemet låg hos dom, när det var lite enklare typ, skrivrättigheter o s v.
I övrigt så nej, jag vet inte, de känns inte helt beredvilliga att ta till sig nya saker.
Jag rekommenderar binero.se, dom har redan stöd för 3.5, dom har en snabb och kompetent support och stabil drift. Utan att det kostar skjortan.
//JohannesSv: loopia webhotell, erfarenheter?
Jag har även en domän på binero, och de är betydligt snabbare på att uppdatera versioner (har som sagt redan stöd för ASP.NET 3.5). Jag har dock inte kört dem tillräcligt länge för att kunna uttala mig om hastighet eller tilförlitlighet.
Skulle jag registrera en till domän idag så skulle det nog bli binero.
/AndreasSv:loopia webhotell, erfarenheter?
Synd bara att jag har 2 företagspaket på Loopia för en bunt hundralappar varje månad...