Efter kommunikation med deras first line support ang. huruvida vi som kunder någonsin kommer få tillgång till sådana funktioner som ASP.NET 3.5 och ASP.NET AJAX Extensions så fick jag till svar att Crystone slutat uppgradera Digikomservrarna och att ville man ha tillgång till teknik som kommit efter ASP.NET 2.0 så fick man vackert flytta över till att bli Crystonekund istället. Jag gav upp Neno sen Crystone köpte dem, lurade tyvärr på en annan att köpa plats där också. Vi har legat där med ett konto för företaget i typ 5 år nu och det har funkat bra som så, men det är ju för jäkla surt att dom bara la ner all form av uppgradering till ny teknik. Så nu funderar jag allvarligt på att flytta över det till Binero eller liknande, men syter lite för det då jag inte är helt 100 på hur fan jag ska flytta med min SQL-server 2005 databas som nu ligger på DKNET.Varning för Digikom Networks
Då kan man ju börja undra varför de fortfarande säljer webhotelltjänster på Digikom Networks!
Ruttet.
//JohannesSv: Varning för Digikom Networks
Det kostade en slant då jag hade rätt lång tid kvar hos Neno men jag är hellre på ett webbhotell som fungerar än ett som inte ens svarar på mail.Sv:Varning för Digikom Networks
//Johannes