Hej Har ingen erfarenhet av dem själv, men Binero är ganska "agressiva". Verkar som att man kan få MSSQL som tillval där och enligt deras blogg har de ASP.NET 3.5 och AJAX.NET (http://www.binero.se/blogg/?p=103). Jag använder mig av Binero i en hel del projekt. Tycker de är mycket bra. Ajax och ASp.net 3.5 har de haft länge. Sql server ligger som tillval. Har du använt dig av Loopia så lovar jag att du kommer tycka Binero är ett bra alternativ. Samma prisklass, fast bättre vad det gäller service, bättre kontrollpanel, fler mysqldb etc. Ta bara detta med Loopias problem av omkompilering, de skiter i oss kunder, bara pengarna rammlar in :-( Själv rekommenderar jag också Binero. Har haft dom i snart ett år och dom är verkligen bra. Supporten brukar fixa det mesta. Vi har även http://webhotellet.net som ett alternativ. 83kr/mån med ms sql. Jag använder ISQsolutions. De har stöd för det mesta man kan tänka sig och till riktigt bra priser. Det är smidigt att ladda upp och sköta databaser där, de har utformat en applikation speciellt för det. Man får snabbt svar från kundtjänsten också.Bra webhotel med asp.net 2.0 och 3.5 samt SQL Server
Någon som har bra förslag på ett bra webhotel med asp.net 2.0 och 3.5 och AJAX samt SQL Server 2005?
Det jag nu har (LOOPIA) funkar bra men kan inte erbjuda SQL Server 2005 utan bara MySQL
Behöver ingen jättekraft, max ett 100 tal per dag med rimliga mängder att överföra.
Alltså ett prisvärt alternativ med bra administration och där det är enkelt att få igång system.
Prisnivå 100-150 kr/månad
Har hittat ett, Global Access men vet inte om de är bra, erfarenheter?
mvh RolandSv: Bra webhotel med asp.net 2.0 och 3.5 samt SQL Server
/JohanSv:Bra webhotel med asp.net 2.0 och 3.5 samt SQL Server
Sv: Bra webhotel med asp.net 2.0 och 3.5 samt SQL Server
Svara
Sv: Bra webhotel med asp.net 2.0 och 3.5 samt SQL Server
Ballou har aldrig känts som ett alternativ med deras priser, men samtidigt så förespråkar även jag kvalité före pris. Binero har dock både och :-)
/ThomasSv: Bra webhotel med asp.net 2.0 och 3.5 samt SQL Server
Sv:Bra webhotel med asp.net 2.0 och 3.5 samt SQL Server
Ett webbhotell jag varmt kan rekommendera.