Har man rabatt på ballou webbhotell som bonusmedlem? Hej, stämmer- du har 20% genom att uppge att du är bonusmedlem på pellesoft. Skriv detta på beställningsformuläret. Alexander är skit + dryg.. Dåliga tjänster, dyra tjänster, vill man ha något mer än "standard" kostar det skjortan. På vilket sätt är de dåliga? Jag har varit kund där under 10 år och tycker deras tjänster har fungerat ganska bra och supporten är bra. Dock stör jag mig lite på att de gärna försöker dölja ev. problem genom att inte uppdatera sin driftstatus-sida. Är dock inte kund där längre sedan några månader tillbaka (av helt andra orsaker än att jag är missnöjd med dem). "Ganska bra" låter ju inte så bra med tanke på att Ballou är så dyra som dom är. Jag rekommenderar Binero (http://www.binero.se) som enligt Internetworld är bästa webbhotellet 2010 och 2009 och dessutom bara kostar ca hälften så mycket som Ballou. Axentus är däremot väldigt bra, där får man bra tjänster, bra support samt allt till riktigt bra priser. Jag använder en utländsk kallad winhost. Det fungerar otroligt bra och priserna är låga. Som namnet antyder har de förstås bara windows servrar så det är .net som gäller och microsofts SQL server.Ballou webhotell
Stod att 1 SQL EXPRESS ingår med 25 Mb, är det mycket?
//BoSv: Ballou webhotell
Sv:Ballou webhotell
aka
Kom med något konkret om du ska kalla ett webbhotell för skit.Sv: Ballou webhotell
Sv:Ballou webhotell
JohanSv: Ballou webhotell
ThomasSv:Ballou webhotell
Ballous priser är sjukt höga och som du säger, deras tjänster fungerar "Ganska bra".. Axentus tjänster t.ex fungerar väldigt bra.
Binero är också helt okey.Sv: Ballou webhotell
Har inte behövt kontakta deras support så mycket men de gånger jag behövt har jag fått snabba och bra svar.
Enda jag kan klaga på är väl att de inte har MySQL.