Har en D-LINK DI-604 som blir ruskigt varm ruskigt fort, och när den blir varm så går nätet lite segare, vad finns det för möjligheter att kyla ned en router, utan att behöva dra ur sladden för att kyla ned den? En fläkt... finns det särskilda fläktar eller skall jag bygga en egen?? Kör ner den i en frysbox! ;) Jag skulle säga att om den är rusktigt varm skulle du istället lämna in den på service - det är ju inte rimligt. Jag har en 804 och den är definitivt inte varm. > <b>Jag skulle säga att om den är rusktigt varm skulle du istället lämna in den på service - det är ju inte rimligt. </b> Annars kan man ta av skalet på D-Link produkterna och hänga dom på baksidan av sitt skrivbord då blir kylningen bättre, plussar man på en fläkt så är saken biff, men som tidigare sagts, sluta köpa D-Link.Segt internet vid varm router.
tacksam för svarSv: Segt internet vid varm router.
Eller kanske skall ta och använda en industrifläkt så den verkligen håller sig nedkyld! :-DSv: Segt internet vid varm router.
Nädu, ta bara nå'n fläkt, är ju inte mycket att kyla ner, se bara till så att den sitter så att den blåser in luft i något ventilationshål... :) Skulle tro att det fungerar då... :)Sv: Segt internet vid varm router.
Sv: Segt internet vid varm router.
Tyvärr, D-Link 604 är en riktig skräpprodukt. Den blir tokvarm. Min blir det, och flera av mina vänners blir det. Inte mycket att göra åt förutom att dra lärdomen att D-Link ska man inte köpa mer.Sv:Segt internet vid varm router.
//Mattias