Hej, Nu använder jag blåtand ganska sällan men om den bara ligger passiv så har jag inte märkt att batteritiden påverkas nämnvärt. Skulle säga en dag om man tar massa fotografier .. I övrigt, 2 dagar nu sen jag haft den i alla fall.. Det får du nog vara nöjd med. Har inte använt någon N900 själv men var på G att köpa en och en av dom återkommande negativa sakerna jag läste om den var just batteritiden. Innan någon uppdatering så var den så låg som 8 timmar.Hur mycket drar bluetooth i en telefon
Jag har en relativt ny telefon (Nokia N900). Den tog ungefär slut på 2 dagar och då såg jag att jag hade blåtand på hela tiden. Hur mycket påverkar det egentligen batteritiden i snitt för er som vet?Sv: Hur mycket drar bluetooth i en telefon
2 dagars batteritid låter för övrigt som ganska länge för en Nokia N900. Vad jag har läst så har väl den extremt kort batteritid, typ mindre än en dag (om man använder den)?
ThomasSv:Hur mycket drar bluetooth i en telefon
Sv: Hur mycket drar bluetooth i en telefon
Så du får nog vara nöjd med 1-2 dar.
Själv brukar jag vara nöjd om jag kan använda mobilen så mycket som jag vill och den klarar sig en hel dag. Laddar oftast den på natten.
Thomas