Vi närmar oss lanseringen av BizTalk Server 2004 och jag tänkte via det här forumet försöka nå er som är intresserade av att testa BizTalk Server 2004. Jag ska försöka svara på era frågor och om det är så att ni vill ha tillgång till mjukvaran för att testa och utvärdera så ska jag nog även kunna hjälpa till med det! Hej. Jepp, kommer att bli kanon. Har du en universal subscription så kan du ladda ner den efter lansering.BizTalk Server 2004
Jag kommer också inomkort att spela in två så kallad MSDN TV presentationer om vad BizTalk Server egentligen är samt hur du som utvecklare kan använda verktygen och tjänsterna för att bygga avancerade och omfattande integrationslösningar.
MvhSv: BizTalk Server 2004
Intressant, helt klart.
Det skall bli kul att få lära sig lite mer om BT.Sv: BizTalk Server 2004
Börjar nytt jobb i månadsskiftet då jag kommer att vara Support & Teknik-ansvarig för en större dotNET applikation med BizTalk i botten så detta forum kommer säkerligen att bli välbesökt av mig.
Kan man ladda ned BT 2004 om man har en MSDN Subscription? (nya jobbet prenumererar på den). Om inte, så skulle jag vara intresserad av att vilja ha en 60-dagars/alt. utvecklar-licens av BT 2004.
mvh
/PatrikBSv: BizTalk Server 2004