Hej! Svenpon gör ett rekursivt inlägg utan att egentligen hjälpa till. Om du vill komma fram till vilket projekt som krånglar så kan du ta och starta en helt ny grupp och lägga till ett projekt i taget. Jag läste en artikel från Microsoft om detta. Fick fram att felet kunde uppstå i kombination med office 2003 och VB6, att det var en dll som skulle avregistreras. Men jag fick aldrig det att fungera.Out of memory
Jag kör Windows XP Professional med Office 2003 och får Out Of Memory när jag försöker starta en projektgrupp i Visual Basic 6.0 Jag har ca 8 projekt i en grupp som jag försöker att starta. (Enbart dll projekt) Detta gick utmärkt med Win2000 men efter installationen av XP så funkar det inte längre.
Någon som vet vad som är fel?Sv: Out of memory
I vilket fall som helst så tycker jag det luktar servicepack lång väg om du inte redan har SP1 vill säga. Ett problem som ditt borde ha uppstått tidigare.
En fråga bara: varför påpekar du att du har Office i maskinen? Händer det ihop med dina dll-projekt??Sv: Out of memory
Det kanske är gruppfilen som har blivit trasig...Sv: Out of memory
Jag har redan SP1 på maskinen. Tycker att det borde vara fler som har råkat ut för detta problem.