Ni som har laddat ner detta program har säkert stöt på problem om att ni ej har licens för att köra programmet. Tyvärr beror detta på att jag har missat bifoga en fil. Programmet använder en SmartButton.OCX som måste ha en dll som heter SmartSubClass för att fungera. Jag har missat denna därför att den fanns på de datorer som jag testade programmet på. Jag har bett att få sända filen till två medlemmar på Pellesoft och att de skall testa, men jag är ganska säker på att detta är problemet. Jag kommer att lägga upp programmet igen så att det är tillgängligt senast imorgon 2003-12-16. Ledsen för att det har orsakat er extra jobb. Jag har kollat att ta bort den här dll-filen och fick då samma problem som några av er har rapporterat. Dll-filen är nu lagd till och en ny komplett installationsfil finns att hämta på: Fick ett mail från SJ som sa att han fick registrera filen för att den skulle fungera. Det är ett nytt installationsprogram så jag skall kolla om jag kan finna vad som blir fel. Är det någon annan som har laddat ner och funnit att det fungerar eller har problem vore jag tacksam för synpunkter. Eller ännu bättre ta hem IconForge 4.92f .Betydligt proffsigare och utan en massa tjaffs Jag trodde "Tips & tricks" samt "Filarea" var till för källkod och liknande. Inte Länkar till kompilerade program som man inte kan göra något med. Tycker sånt passar bättre in under Länkar eller möjligtvis som en post i forumet. >Jag trodde "Tips & tricks" samt "Filarea" var till för källkod och liknande. fiddeh har helt rätt. Programmet borde inte lagts upp under Tips & Tricks utan bland Länkar där det nu ligger. Skönt med objektiv kritik vilket tyvärr inte alltid är fallet.Ni som har laddat ner IconMaker från Tips & tricks
Sv: Ni som har laddat ner IconMaker från Tips & tricks
http://www.larspetersson.com/IconMaker.htm
Det är ganska säkert att detta löser problemet, men skulle någon ändå ha något problem med installationen är jag tacksam för information om detta.Sv: Ni som har laddat ner IconMaker från Tips & tricks
Sv: Ni som har laddat ner IconMaker från Tips & tricks
om registrering och 30 dagars skydd.Jag avinstallerade mitt prov ex.
Nått som retar mig till vansinne är att programmet går in och manipulerar med
mitt klippbord. Snudd på virusplantering.Den här skiten lade sig på mitt klippbord
83168944834 (nån form av registrering 30 d) och sedan blev jag blockerad på nätet.
Var tvungen att starta om datorn.
Provade en gång till klippbordet låste sig med detta skit 20608942664.
Nu kom jag ut på nätet för att skriva detta.Sv: Ni som har laddat ner IconMaker från Tips & tricks
Men det är min (något gnälliga) åsikt...
Nåväl, det är ju snart jul så jag ska inte vara sån ;)
FredrikSv: Ni som har laddat ner IconMaker från Tips & tricks
Så borde det i allafall vara.
Ni kan hämta FreeWare IconForge 4.92 här. Rekommenderas.
http://minitutorials.serveftp.net/downloads/utilities_1.shtmlSv: Ni som har laddat ner IconMaker från Tips & tricks