Hej hej alle' sammans...... Det kan jag aldrig tänka mig. Däremot om du har ACDSee kan du gå in i Dom mapparna och se vad du kan hitta. Har du otur kan du hitta hur många bilder som helst. Har man Windows 98 där jag först upptäckte det för ett par år sedan så finns det gott om dom. Nackdelen är att man inte kan se dom i utforskaren. Nu används denna metod av arbetsgivare som vill kolla om personalen surfar på häftiga sidor eller håller sig till jobbet*ler*. den vanlige Svensson har ingen aning om detta. nu undrar väl dom flesta (ja en person iallafall) varför jag stäler denna lite udda fråga.Internet......
Är det nån som vet om datorn laddar ner en bild från en sida till Temporary Internet Files även om filen inte kan vissas (alltås om det bara är ett rött kryss i rutan där bilden egentligen skulle va)?
Glad för svar \ R-musSv: Internet......
Sv: Internet......
jo det är nämligen så att om man skulle göra ett virus (ooo alvarliga saker det här) (en exe fil alltså) så skulle man ju kunna döpa om den till typ jpg och lägga upp den på en sida. när besökar kommer och laddar upp sidan så laddas bilden ner i tempo... och sen har man nåt skript som gör att den byter till exe igen så har man ett virus på sin dator (otrevligt).
Men om det nu inte fungerar så va det en kul tanke iallafall
ha de kul med er datoro nu / R-mus