Installerade visual studio 6 för några dagar sedan. Detta knasade till IE. Javascript vill inte fungera längre. Får ofta upp felmeddelanden om javascript, när jag trycker på öppna länk i nytt fönster händer ingen ting, får upp felmeddelanden om något med DDE-kanal, och diverse saker. Vad är de för fel och hur åtgärdar jag detta? Extremt störigt... Javascriptproblemet är något irriterande, det håller jag med om. Jag stängd av alla debugging nu. Men de fungerar fortfarnde inte. Datorn vägrar öppna popups, vilket är väldigt jobbigt. Vet inte vilken version av Windows du kör med men detta fel kan uppstå om man installerar över dll-filen Oleaut32.dll med en nyare version. Resultatet kan bli att popuper inte funkar. I så fall kan du ersätta filen med originalet från installations-cd:n. har de installerat också, grejjen är att allt funkar inte i det. Jag har windows xp pro, sp1 på svenska. På något väldigt mysko sätt fungerar allt bra nu igen =)) tack för visat intresse hur som hellst :=)) visual studio 6 knasade IE
Vet inte var jag ska placera den här tråden, så jag lägger den här tills någon moderator hjälper den att hitta hem...Sv: visual studio 6 knasade IE
Gå in i Visual interdev, välj Tools => Options=>Debugger. Ha bara Just In Time debugger ikryssad,
detta löste problemet med alla Javascriptfel hos mig, detta gör att den bara felsöker dina egna script.
//Anna-KarinSv:visual studio 6 knasade IE
Sv: visual studio 6 knasade IE
Sv:visual studio 6 knasade IE
Sv:visual studio 6 knasade IE
vilken dll-fil ska kopiers ifrån vad till vad? Sv: visual studio 6 knasade IE