Jag skulle gärna vilja göra några "plug-ins" till Internet Explorer. Jag vet att det finns en del "plug-ins" till Internet Explorer, men jag vet inte om de är skrivna i Visual Basic!!? Hej. Det var tyvärr inte riktigt det jag sökte, men tack ändå.Plug-in till Internet Explorer!!?
Det jag menar med "plug-ins" är t.e.x när en person "installerar" programmet ska det dyka om en eller flera knappar i menyn till själva Internet Explorer.
När man sen klickar på dessa knappar så ska det öppnas ett formulär där "användaren" kan skicka ett e-mail till mig.
Vilka komponenter och koder behövs till detta!!?
Tacksam för svar!
P.S! Är det både bättre och enklare att skapa en egen "toolbar" som "dockas" under Internet Explorer menyn istället för NYA knappar!!? Sv: Plug-in till Internet Explorer!!?
Någon som kan hjälpa mig med detta?Sv:Plug-in till Internet Explorer!!?
har inte orkat gräva i det själv, men jag gjorde en snabb sökning och hittade bland annat det här:
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=37061&lngWId=1
Finns säkert fler saker på samma ställe om du söker lite.Sv: Plug-in till Internet Explorer!!?
Jag skulle gärna vilja veta om man man göra egna "toolbars" till Internet Explorer i Visual Basic!!?