Felet innebär att man inte kan ladda ur kontroller i ett formulär från vissa händelser. T.ex. Change, Click eller Dropdown på en combo, eller Paint på ett formulär. Jag lyckades jobba runt problemet, men någon som har koll på varför detta är? Känns som en ologisk begänsning... I fallet med Paint är det väl ganska naturligt, det eventet anropas ju mest hela tiden när formuläret täcks av ett fönster och sedan avtäcks. Att ladda ur formuläret här verkar ologiskt om något eftersom man aldrig vet när det inträffar, det hänger ju på hur användaren växlar mellan applikationer m m.Unable to unload within this context (Error 365)
Sv: Unable to unload within this context (Error 365)
När det gäller Click-eventet eller Change-eventet så kan jag tänka mig (gissning) att det kan ha med After* och Before* att göra. Dessa tre event skall ju normalt sett alltid exekveras, och det i en speciell ordning. Kanske är det så att det går att göra en unload i After*, men inte i de övriga just p g a att det är sista eventet som skall triggas? Som sagt, en gissning...