så du vågade å läsa iaf. bra :) heh Hej Jag har ofta problem med att göra installationespaket. Vad som skall bockas i och vad alla alternativ i Pakcage Wizarden betyder. Var olika filer hamnar i installationen. Ibland vill wizaerden ta med en fil men som ger felmeddelande under installation, vilket försvinner om man inte tar med filen. Du får gärna skriva en artikel om hur man stoppar upp fisk, detta ämne har faschinerat mig i många år... Jag vill oxå se artiklar som handlar om korvstoppning, Mr Bean och den nordiska faunan. Om du inte kan bistå med ngt av dessa så kan du ju alltid skriva en artikel om hur man planerar ett vb + webprojekt eller objektorientering (RUP, CRM och andra koncept). Jag har redan lagt upp min första artikel om detta i kurser & artiklar.. Jag håller med Sven. Jag skulle gärna se mer matematisk programmering som sorteringsallgoritmer och kanske lite allmänt hur 3D-grafik fungerar, även om VB kanske inte då är den ideala miljön.läs inte detta.... :-)
jag undrar lite vad för typ av artiklar/kurser ni skulle vilja se här på pellesoft, jag som är arbetslös sitter hela dagarna å gör ingenting..
så jag tänkte på att om jag får BRA förslag om artiklar/kurser så kan jag sitta och skriva lite när jag inte gör "ingenting".
skicka gärna iMail till mig, eller svara hära, så ska jag försökta å kolla in lite då å dån, jag har ICq bevakning så jag ser ju direkt om jag får svar... :)
MvH StefanSv: läs inte detta.... :-)
Du kan väl skriva en artikel om , havets betydelse för sjöfartens bedrivande.
Eller för att vara seriös ett tag.
Skriv gärna om API SendMessage och alla dess möjligheter.
Har försökt lura ut allt ,men det är en djungel.
mvh
Sven ;-)Sv: läs inte detta.... :-)
Sv: läs inte detta.... :-)
SendMessage är ett mysterium. Hur man än gör så blir det instabilt eller mystiska saker händer. Jag har ändå sysslat en del med det..
Mvh FransSv: läs inte detta.... :-)
Mvh
Johannes