hur skriver ja ut ett formulär så ja kan använda A3 format för o skriva ut det? Din fråga käns lite oklar vad du egentligen vill. Vilket problem du har. jg vill skriva ut i A3 bred men den ska endast avsluta när ja avbryter utskrift eller när pappret tar slut Den där Anders är lite jobbig.Svarar man får man ingen FeedBack. nej jag vill inte att du skriver hela programmet kan inte hitta hur ja ställer in för a3 format men det fixar sig automatiskt bara man har en skrivare som skriver ut i den storleken väl? Vad e det för feedback du menar ? Jag vill inte att du skriver hela programmet utan bara förklarar det ja frågar om.skriva ut formulär stora format
sen behöver ja kunna specifiera längden på det ja skriver ut på
till exempel
ja vill skriva ut 20 cm långt
A3 bredd men ja vill kunna skriva ut specifik längd av formuläret eller skriva ut formuläret olika antal gånger genom att anta längden ja vill kunna skriva ut
///TobbenSv: skriva ut formulär stora format
Skriva ut - visst. Men använder du dig av dialogen för skrivare .... eller kör du någon annan variant?
PerSv:skriva ut formulär stora format
Sv: skriva ut formulär stora format
Har gett honom svar en massa gånger,men icke att han bemödar sig att kommentera svaret
eller komplettera frågan. Har haft långa haranger med honom om CommonDialog.
Men Icke ! en gökunge som helst vill att Vi skriver hela programmet till honom.
Jag har gett upp.Sv:skriva ut formulär stora format
vill ha lite tips bara om nån bra bok eller nåt.Sv:skriva ut formulär stora format
Sv: skriva ut formulär stora format
Vad e det jag missar i delge dig?Sv:skriva ut formulär stora format
Kanske ja kan försöka beskriva va det e jag menar.
Ifall du inte förstår kan du ju fråga va ja menar utan o slänga en massa skit på mig.
JA vill inte ha hela programmet skrivet, men om ja inte förstår måste ja fråga.