Hej igen jo, jag ska köpa en bok har jag tänkt.. men jag började medd detta för två dagar sedan och har varit sjuk men feber mm så jag inte kunnat gå och handlat.. De flesta som svarar är inne varje dag (om inte oftare) vilket gör att man Jo, jag har förstått det nu.. Ett problem med nybörjarforumen är att nybörjare vet inte något om vilken skicklighetsnivå det behövs för deras problem så jag anser nybörjarforumen är obefogade. Ehhhh, för att det är nybörjar forum så betyder det väl inte att det bara är nybörjare som läser/skriver där? Tycker det är ett bra sätt att för det första hålla "enkla frågor" på ett ställe samt mer viktigare -> att ingen tycker frågan är "för dum för att ställas" om den läggs in där. Sv: ta bort fil?
Kill heter funktionen,Är det inte på tiden att du skaffar lite
litteratur om det elementära.Eftersom du inte skriver i
nybörjare Forumet kan man väl tycka det.
DSSv: ta bort fil?
anledningen till att jag skriver i allmänt är ingen speciell men jag tror nog att fler kollar allmänt än nybörjare..
men som sagt jag ska köpa mig en bok så ni slipper mina dumma frågor ;o)Sv: ta bort fil?
kan se vilka inlägg som är nya. Jag vet att jag kollar allt i de forum som
jag anser mig ha lite hum om - man hoppar inte över nybörjar-forum
bara för att man läser allmänt. Däremot riskerar du att få just så kort-
fattade svar som SvenPon levererade i det här forumet.
/Emma - önskar lycka till med programmeringen =)Sv: ta bort fil?
Men idag eller imorgon ska jag köpa mig en bok och försöka lista ut sakerna själv =)
Ha det bra allihopa!
/StefanSv: ta bort fil?
Leif PSv: ta bort fil?
Sen får man ju ha den fromma förhoppningen att det finns icke-nybörjare som besvarar frågor där vilket jag tycker görs.