Har någon nån idé om vad som är fel med mitt program. Vad gör programmet vid start? Öppnar det någon fil? Det finns inte någon användarspecifik inställning som programmet tar hänsyn till vid start och som saknas för de andra användarna? Jo den hämtar textfiler som programmet läser in och den hämtar också användarnamn m.m. Då är det nog något med sökvägen till filerna som inte stämmer för de andra användarna, alternativt något rättighetsproblem (men det borde ge något annat fel istället).Run-time error
Jag harv gjort ett program som jag har lagt i vårt nätverk på jobbet på en enhet som heter G: och i en katalog där. Enheten och katalogen syns för alla i hela nätverket. När jag kör programmet och är inloggad som mig själv kan jag köra det från alla datorer inklusive min egen. När någon annan loggar in kan ingen köra det från någon dator alls inte min egen heller. Då får man felmeddelandet: Run-time error '53' File not found
Alla är administratörer på sin egen dator och Katalogen som programmet ligger har alla användare full behörighet till. Jag har lagt in alla ocx, oca och dll filer som programmet kräver. Nån som har någon aning. Sv: Run-time error
/JohanSv:Run-time error
Sv: Run-time error
/Johan