Hello Folks Strongt Sven, jag hoppas att Andreas förstår vilken uppskattad resurs han är på Pellesoft... hej Molle Det vore otroligt tråkigt om Andreas försvann härifrån. sven: jag då? va va? du kallade mig en uppkäftig terrorist som inte kan gömma sig bakom internet.. ;) LOL =) >hej Molle O Vad är upprinnelsen till detta?, det har jag missat. >Jag gillar era diskussioner ni har haft. Lärorika och ganska konstruktiva. Sjävklart förlåter jag dig SvenPon. Tycker om dig med. Kul att se dej här igen Andreas, jag började nästan bli lite orolig där ett tag...;) >Lite taskigt av det andra medlemmarna att komma med personangrepp. Skulle se hur länge jag klarade mig att vara borta. Var ju inte så läng. Blir jobbigt att ta semester. ;O)Hello Folks ! ursäkt
jag ber Andreas Hillqvist om ursäkt.
Jag har "hackat" på honon så länge jag varit på
detta forum. Egentligen gillar jag honom.
Social kompetens är viktigt !
han hotade med att aldrig skriva nått här hos pelle.
För helv.... skriv, Jag gillar och förmodligen flera andar,dina inlägg.
Du har så skört skal. Jag är sköldpadda. = Hårt skal.
mvh
SvenSv: Hello Folks ! ursäkt
Förresten tycker jag att både du och Andreas är för sällan på chatten, *älskar att käfta med folk som är kunniga och även tål en känga då och då*Sv: Hello Folks ! ursäkt
>Vad dum du är
Hur menar du Molle ?
jag tycker bra om Andres, men han är för djää.. uppkäfftig.
DSSv: Hello Folks ! ursäkt
Han är så himla duktig tycker jag.
Jag gillar era diskussioner ni har haft. Lärorika och ganska konstruktiva.
Stanna båda två.
Men... bra gjort Sven.Sv: Hello Folks ! ursäkt
/bj - sur på svenpon =DSv: Hello Folks ! ursäkt
Kan inte låta bli att gapskratta ;o)
Det är bra gjort Sven att du bad om förlåtelse!
TomSv: Hello Folks ! ursäkt
>>Vad dum du är
>Hur menar du Molle ?
>jag tycker bra om Andres, men han är för djää.. uppkäfftig.
Och det är inte du...? ;)Sv: Hello Folks ! ursäkt
Inte för att jag är förvånad. Andreas som kan mycket och SvenPon som också kan en hel del. Tryter.... i ordalagen.
pellesoftmedlem GIIIIIIIVAKT!
Vi måste vara införstådda att SvenPon som gammal marinofficer är en hårdnackad människa som även om han har fel ibland. Har rätt. (Alla som gjort lumpen vet).
Slut. Frågor? Versktäll.
vpl. Fk. Peterh
Livkompaniet I14/FO21 89/90
(Drar mig nu till baka till ÅSA1 och sedan ÅSA2 efter EÖ på den lede fi).Sv: Hello Folks ! ursäkt
Antingen har du inte läst så många eller så har du väldigt bred syn på konstruktiv.
Själv tycker jag att allt för många diskussioner har varit fullständigt meningslösa och jag måste nog säga att jag tycker att SvenPon varit anstiftare till bråken de flesta gångerna (sorry, Sven, men det är det jag tycker).
Det jag ser som det stora problemet är att Andreas kan så otroligt mycket, men SvenPon lyckas lösa allt. Använder Andreas en inbyggd funktion som Split kommer Sven med en egen version (eller så kommer Sven först med en egen och Andreas efter... jaja - ni fattar).
Sen är det i princip alltid så att Andreas tycker att det är bättre med VB:s inbyggda, och då blir Sven sur och så blir det bråk, men inte om vad som är bäst, utan bara allmänt.
Ni borde nog rikta in er på att diskutera för- och nackdelar med de olika metoderna istället. Disskusioner är bra, men käbbel är meningslöst.
/Niklas Jansson
PS. Håller med övriga skribenter (vad heter det då?). Det var strongt att be om ursäkt "in public".Sv: Hello Folks ! ursäkt
Hej Niklas.
>> eller så har du väldigt bred syn på konstruktiv.
=
Sant.
Svenpon får Andreas att anstränga sig ännu mer.
Oftast är det detaljerna jag gillar. Der små men ack så finurliga grejerna.
Dessutom tycker jag det är kul med deras munhugg.
Glöm inte bort att njuta i solen. :)Sv: Hello Folks ! ursäkt
Som fredda säger är du ju en utmaning att möta SvenPons inlägg. Anser han kan utmana mig.
Har nog rätt i att jag är en uppkäftig besserviser. Få väl ta år mig lite av det. Men nästa gång kan du väl vara lite vänligare med forumuleringen av din kritik.
Lite taskigt av det andra medlemmarna att komma med personangrepp.
Det som sker mellan dig och mig är ju mellan dig och mig. Ger inte någon annan rätten att komma med person angrepp.Sv: Hello Folks ! ursäkt
/JohanSv: Hello Folks ! ursäkt
Om du nu syftar på det jag skrev så var det inte på något sätt menat som ett angrepp, snarare någon slags försök till en knuff i en riktning med vänligare framtoning. Det jag skrev var helt enkelt en ovetenskaplig analys av hur de 50-tal bråken jag har läst har varit uppbyggda. Om folk inte håller med om det: visst - jag ber om ursäkt.
>Det som sker mellan dig och mig är ju mellan dig och mig.
Ja, om det inte kan påverka andra, och det är inte precis privat att bråka om något på ett allmänt forum. Ha gärna (ok, egentligen inte) era bråk, men förstör inte forumet för det.
Själva käbblet är HELT meningslöst, skippa det.
Vad gäller diskussioner rörande principiella skillnader i angreppssätt eller mer konkreta grejer har naturligtvis ett visst värde. Sluta inte med det!
/Niklas JanssonSv: Hello Folks ! ursäkt