Är trött på windows egna meny!!! Hur är en "snygg" meny då? Jag vet att jag sak loopa det, jag har hört det tidigare...men jag är inte så bra på det än.....och det med hans scanning har jag testat och det går inte att använda i detta fallet för att jag vill inte att innehållet i mapparna ska listas....bara mappen Jag har inte tittat på exemplet, men om du vill lista mappar istället för filer lägger du till konstanten vbDirectory i andra argumentet till Dir-funktionen.Är detta för svårt för pellesoftarna?
Hur gör jag för att skapa en egen start meny...som listar upp alla programen i "windows\startmeny\program\"...och det ska vara lika snygg med undermappar d.v.s att det ska se ut om windows egna meny
fast jag ska kunna lägga färger och möjligtvis en bild i bakrunden
Behöver inte hjälp med att köra lnk filerna där....vet redan hur jag ska köra dom...så jag behöver bara veta hur jag listar upp dom i en snygg menySv: Är detta för svårt för pellesoftarna?
En högerklickningsmeny eller nåt annat?
Du får väl köra en loop och loopa igenom den mappen och alla undermappar, SvenPon har skickat in ett tips på "Tips & Tricks", där man scannar en mapp och dess undermappar efter en fil, den kan du säkert använda...Sv: Är detta för svårt för pellesoftarna?
Sv: Är detta för svårt för pellesoftarna?
/Johan