Jag har påbörjat arbetet med WinlOOk 2.0, en helt ny version av WinlOOk (du kan ladda ner WinlOOk 1.0 från filarean Api Windows), WinlOOk 2.0 kommer att kräva mindre minne och det kommer att bli en smartare layout så att du kan göra det mesta från ett enda fönster, dessutom gör programmet en lista av alla processer och om du dubbelklickar på en process (t.ex VB5.EXE) då kommer alla fönster som tillhör processen att komma fram i en annan lista.Ny version av WinlOOk
Du kan nu också röra musen någonstans på skärmen och trycka Shift och sen Ctrl så kan du manipulera fönstret under musen.
Alla funktioner som finns i WinlOOk 1.0 kommer att finnas plus fler.
Man kommer att kunna söka och ändra i minnet på en process också, men det är fortfarande på experimentstadium.
Meny-manipulationer kommer att bli enklare och det kommer att finnas mer som man kan göra med dom (i WinlOOk 1.0 kunde man gömma/visa/stänga/göra användbar/oanvändbar).
WinlOOk 2.0 kommer att kunna laddas ner från min hemsida:
http://www.geocities.com/cyperium/index.html
Gå in i Basic sektionen (där finns också min keylogger).
Hela källkoden kommer att finnas och jag ska försöka att kommentera den så att det blir enklare att förstå vad jag har gjort.
Programmet kommer dock att vara på engelska, en översättning till svenska kan komma i en senare version.
Om någon har idèer så uppskattas de enormt så skicka till forumet så ska jag se ifall de kan komma med i WinlOOk 2.0, ditt namn kommer då att visas i programmet om du vill.
Om någon vill ha en försmak på WinlOOk 2.0 så skriv det i forumet så skickar jag källkoden.