Hej! Av ren nyfikenhet måsta jag fråga varför ;-)Partnership mellan emulator och stationär PC??
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att föra över filer mellan en Pocket PC 2002 emulator och den stationära datorn.
I emulatorn för Pocket PC så fanns det ju en speciell mapp ("My Documents") för ändamålet men för PPC2002 emulatorn existerar ingen sådan.
Har kollat runt en del på nätet och det verkar då som om man måste upprätta ett partnership mellan emulatorn och den stationära datorn mha active sync och de båda com portarna.
Tyvärr (som vanligt får man väl säga när det gäller handdatorer och utveckling för dessa) så verkar det inte vara speciellt många som lyckats med detta ännu (trots instruktioner från Microsoft :-( ) Jag undrar nu om det är någon i detta forum som har samma problem så vi kan utbyta erfarenheter??
mvh
//KVSv: Partnership mellan emulator och stationär PC??
Som du säger finns det ingen "My Documents" Mapp. Hos mig finns bara en stor BIN-fil. Vad den innehåller vet jag inte.
Mitt tips är att (om du kan) skippa emulatorn helt. Den innehåller en massa buggar och uppför sig i vissa fall inte alls som en riktig handdator vilket kan skapa stora problem om du vill köra ditt program på en sådan.
/Zonte