Har fått ett problem med outlook express. Hör egentligen inte hit men provar ändå. Vet inte hur du skall göra med koden o skrivarna men ditt Outlook problem tror jag att jag har här. Om du har två frågor så posta dom gärna under två olika trådar. Det blir betydligt enklare att följa dom då. Artikeln du refererar till stämmer med mitt problem men det konstiga är att jag inte har Outlook Express 6. Jag har Outlook express 5 och det verkar som service packet > <b>Artikeln du refererar till stämmer med mitt problem men det konstiga är att jag inte har Outlook Express 6. Jag har Outlook express 5 och det verkar som service packet har uppdaterat det som om det var ver 6.</b> Ok. Men så är det. Är det en RC1:a eller ngn beta du installerar ifrån eller är det en retail OEM eller liknande? Det skall vara OE6 med XP retail/OEM! Om inte annat så borde du kunna gå till Win Update o upgradera din version till 6:an. Xp Pro är köpt från Dustin så det måste väl vara så äkta det kan vara.Outlookproblem
När jag får filer mailade till mig så finns dom under gemet men är gråa.Alltså kan jag inte ladda ner dom till min dator. Tror att det kom när jag installerade Xp servicepack 1.
Är det någon som har någon lösning.
AffeSv: Hur kolla skrivare och Outlookproblem
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;329570&Sv: Hur kolla skrivare och Outlookproblem
> <b>När jag får filer mailade till mig så finns dom under gemet men är gråa.</b>
I Outlook Express under menyn Tools => Options => Security hittar du "Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus".Sv: Hur kolla skrivare och Outlookproblem
har uppdaterat det som om det var ver 6. Vissa ikoner har också försvunnit så det styrker ytterligare mina teorier. Hur få tag i Otlook Express 6 ???Sv: Hur kolla skrivare och Outlookproblem
I ditt första inlägg skriver du att du installerade SP1 för WinXP. Om det är WinXP du kör så är det Internet Explorer 6 och då även Outlook Express 6 du har.
Om du har lyckats få till Outlook Express 5 på en WinXP installation så har du seriösa problem med din installation! :-/Sv: Hur kolla skrivare och Outlookproblem
Försökte igår att ominstallera XP Pro men fick fortfarande Outlook Express 5 där.
????????????????Sv: Hur kolla skrivare och Outlookproblem
/PeterSv: Hur kolla skrivare och Outlookproblem
Måste på något sätt försöka få bort bara Outlook och sedan försöka installera om igen från original Cd. Vet bara inte hur.