Hur gör man egentligen för att komma åt andra program från VB? Kolla om detta kan vara nåt: Får inte detta programmet att fungera, verkar vara nått problem med att jag inte har den ListView som dom använder? har VB5 för tillfället, är det därför? finns den med i 6:an eller? kan man inte skriva in va det ska vara för text i away meddelandet? om inte, vet någon något sätt att göra det på?! Jag har inte kollat på det programmet, jag kikade på det där man kan läsa in texten från andra textboxar tex meddelanden i icq osv, men jag förstod aldrig riktigt hur man skulle göra för att bara få in från ett visst program och inte all text från alla program hmm.. okaj.. men om du kollar på det så kan du väl höra av dig o se om det funkar.. jag kan ju inte kolla förrän jag har installerat vb6.. o jag har inte de här.. får vänta tills jag ska "hem"Komma åt andra program från VB
Jag hade tänkt mig ett program som tar medelanden från ICQ och skickar till ett annat
går det att göra? Eller måste man veta exakt hur ICQ är programerat då?Sv: Komma åt andra program från VB
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/BrowseCategoryOrSearchResults.asp?txtCriteria=ICQ+chat&blnWorldDropDownUsed=TRUE&txtMaxNumberOfEntriesPerPage=10&blnResetAllVariables=TRUE&lngWId=1&optSort=Alphabetical
Hälsningar
/PelleSv: Komma åt andra program från VB
Sv: Komma åt andra program från VB