Hej alla, jag testade detta tips men får fel, varför? Jag kör winxp mot domän. Vad mena du nu? jag får fel när jag använder tipset. - "Hej alla, jag testade detta tips men får fel, varför? " Tja, jo jag tänkte att det kanske va allmänt fel o inte bara för mig men här e felmeddelandet:TIP 591 felar för mig
http://www.pellesoft.nu/login/tips/t_view4.asp?tid=591Sv: Detta felar.
Pelle kommenterar:
Bj menade att du enkelt kan göra tips, filarea, länkar, faq, MSKB, användare och artiklar klickbara genom att använda tagg-systemet som finns i forum och på chatten.
Genom att (utan mellanslag) skriva:
! tip 100
! faq 100
! forum 70000
! artikel 545
! q 606060
! user 38
så blir dessa länkbara direkt och därmed enklare för läsare att bara klicka på dessa. Samma sak gäller < code > ..... < / code > taggarna som gör att du innesluter kod som blir formaterad korrekt. Sv: TIP 591 felar för mig
Det där säger ju inte mkt så du kan nog inte förvänta dig något svar. Komplettera med hur det går fel så kanske nån kan ge dig nåt tips om varför.Sv: TIP 591 felar för mig
Err.Raise 7773, , "Could not enumerate computers in domain!"
Jag kör som sagt winxp, loggar in mot en domän. Fråga så svarar jag.
Det jag vill är att lista alla datorkonon i domänen, finns det ett kommando i dos (förutom NETDOM som är otroooligt långsamt) som gör detta så går det bra det med.
/Benny
EDIT: Jag struntar i det, inte så viktigt.