Jag har två datorer ihopkopplade, en 400 p2:a och en p75:a, (kanske inte den bästa kombinationen men i alla fall). Den vanligaste tekniken är att ett program är placerat på en server. Alla kan köra samma program men det laddas först hem till den lokala datorn och exekveras i respektives minne. jag tror att det tar änu längre tid om den ska skicka data fram och tillbaka.............En STOR undring ...
Detta gör det ganska svårt att spela spel mot varandra.
Därför undrar jag om man kan göra så att datorerna hjälps åt med beräkningar osv med hjälp av någon programvara.
Eller nåt ...
Annars undrar jag också om man kan göra så att 400:an kör programmet men skickar alla svar till den andra datorns skärm och tar emot från den andras tangentbord .
Som jag sa, en mycket stor undringSv: En STOR undring ...
Att använda sig av komponenter från en annan dator är möjligt med samma teknik som du bygger komponenter som används på en server där endast resultatet skickas till klienten, men i ditt fall går nog inte det.
Ett alternativ för dig vore kanske att använda Windows Terminal Server, Citrix Winframe, PCAnywhere eller något annat fjärrstyrningsprogram som utför arbetet på servern och endast skickar dumpar till klienten.
/PelleSv: En STOR undring ...