Hej *s* Ja du all kod jag skrivy ägs av mittt företag blir ett himla liv om jag skulle börja sprida färdiga program på webben... E det inte likadant för dig ??? Nja. äger mitt egna företag så detta problem har inte jag... ;-) Jan, om du har en specifikation färdig så skulle det vara kul att få se den. Du skulle kunna skicka upp den via upload-arean så kan man läsa om vad det är du skulle ha behov av för att få en bild på dess omfattning. Har inte skrivit någon men skulle kunna sätta ihop en beskrivning på vilka funktioner som jag har behov av. Hittade exempelkod. Är någon intresserad så finns den här.Faktureringsprogram
Är det någon som sitter inne med kod till ett faktureringsprogram?
Vill bygga vidare på detta så att det passar mig och förmodligen många andra som jobbar som konsult mot flera olika företag bla med timredovisning. Givetvis bjuder jag tillbaka med kod m.m. :-)
/JanneSv: Faktureringsprogram
Sv: Faktureringsprogram
Nåväl. Jag har några önskemål på ett faktureringsprogram så skulle ni utveckla detta med mina förslag mot en licens så kan vi ju prata vidare.
Jag är själv inte intresserad av att utveckla och sälja utan det är mitt egna behov som ligger bakom denna förfrågan.
Kan nämna att varken Hogia eller SPCS klara mina önskemål.
/JanneSv: Faktureringsprogram
Hälsningar
/PelleSv: Faktureringsprogram
/Janne
Sv: Faktureringsprogram
http://www.a1vbcode.com/app.asp?ID=569
/Janne