jag vet en sak varför man ska låta bli det är ju att varken företag eller skolor gillar att man använder irc på deras tid. men annars vore det jäkla bra själv så sitter jag dagligen på irc på dal net med nicket X-net. så vore trevligt med en sådan kanal. Jag förstår inte, om dom inte gillar IRC varför skulle de då gilla en webchatt? ;) Fast jag vet att många skolar och företag spärrar ju irc med sina brandväggar... Men ändå, irc är mer lämpat för att chattas på ;) än webbben... Men kan inte pelle eller någon skriva ett klient och ett server program som han kör, och sedan kan alla ansluta till servern via klient programmmet som man skulle kunna ladda ner här på sidan.... Webb-chatten är inte så bra tycker jag, jag har bara 33,6 modem och det hinner knapt komma fram någon text innan den börjar ladda igen, och om man ändrar reload tiden så har det typ skrivigts 10 medelanden innan man ser dom.... tycker nån som kan skriva sånt kan hjälpa pelle med det och samtidigt skriva en kurs om hur man gör en sådan chatt så vi andra får ta en del av det.Sv: Chatten..
Sv: Chatten..
Är också på Dalnet (fast också på Afternet, Quakenet och irc.gamedev.net), med nicket Muzzafarath på alla servrar...Sv: Chatten..
Nä pelle, skriv ett chatt proram!!!!!Sv: Chatten..