Nu skall fixa en "Skriv ut" funktion men problemet är att skrivaren är trasig. ladda ner PDF995 så kan du skriva ut som PDF-filer >ladda ner PDF995 så kan du skriva ut som PDF-filer Jepp, jag använder alltid den när jag testar att skriva ut från program jag gör, så man slipper slösa papper och bläck. Ännu snabbare är ju förstås att skapa en picturebox och i st för printer objekt skriva ut mot pictureboxen Om man skriver ut mer än en sida blir det lite svårt att göra med en Picturebox. >Kanon, funkar perfekt. Tack för tipset =) Jag också Hej Kontrollpanelen > Skrivare och fax > PDF995 > Öppna > Avbryt dokument Hej Trodde väl det.Skriva ut och trasig skrivare
Kan man på nått sätt skriva ut till ett förhandsgranskningsfönster?
Mvh
NiclasSv: Skriva ut och trasig skrivare
Den lägger alltså till sig som en skrivare men när man skriver ut med den så sparas en .pdf-fil på datorn iställetSv: Skriva ut och trasig skrivare
Whooooaaa ! Förklara närmare ,det verkar ju vara kanon som
förhandsgranskning, eller ?Sv: Skriva ut och trasig skrivare
Den funkar väldigt enkelt och smärtfritt, när man installerar den lägger den till sig som en skrivare som du kan använda från alla program som kan skriva ut. Så med andra ord kan du skapa pdf filer från word eller vilket program som helst, och gratis dessutom.
Gratis versionen har dock en popup som visar en reklamsida varje gång man använder "skrivaren" men det är inget man stör sig på direkt, bara att stänga ner..
http://www.pdf995.com är adressenSv: Skriva ut och trasig skrivare
EricSv: Skriva ut och trasig skrivare
Sv: Skriva ut och trasig skrivare
Har testat funkar kanonbra, perfekt när man gör en printerrutin
och inte vill slösa en massa A4 på tester layout mm.Förhandsgranska.Sv: Skriva ut och trasig skrivare
Kanonbra program , men det retar mig att jag inte kan tömma
"spoolern" om det blivit fel,det retar mig att jag inte får lägga
programmet var jag vill, nu lägger det sig rakt under C.
Det där med utskrivslistan gäller alla skrivare, hur tar man bort utskrifter
som ligger i kö på utskrivslistan ????Sv: Skriva ut och trasig skrivare
Eller nått iknande, eller har jag missförstått dig?Sv: Skriva ut och trasig skrivare
Ja så var det med det. Så där har jag gjort många gånger,nu plötsligt funkade det.
Religiöst fel. ! Verkar var någon form av timeout innan man får göra det.