Nope, valde däremot mellan TechEd Atlanta och SQL Pass i Orlando. Valet föll slutligen på PASS eftersom det ligger mer i linje med företagets och min egen inriktning. Dessutom antar jag att i princip alla seminarier inom det närmaste året kommer att handla enbart om .NET, vilket TechEd också lär göra, så jag tror nog att jag lär snappa upp det mesta ändå ganska snabbt. jo det blir nog mycket .NET i barcelona .. Men med tuffa killar som Brian Randell, Ted Pattison tror de kan lära ut bra mycket mer under kortare tid än man kan 'snappa upp' det .. jovisst, menade inte heller att man 'snappar upp' allt, utan snarare att jag tror jag har tillräckligt med (fri)tid och hjälp (i form av andra seminarier och böcker) att lära mig tillräckligt om .NET innan det på allvar blir en efterfrågan på det. Men visst, TechEd (och liknande konferenser) är ett otroligt bra sätt att lära sig mycket på kort tid, oändligt mycket bättre en nån en-veckas kurs, framförallt om man som jag är bra på att följa upp informationen man får genom att testa och läsa vidare.Sv: Teched Barcelona
Sv: Teched Barcelona
Sv: Teched Barcelona