Hej! Jag körde in .NET samtidigt som jag har VS6 installerat och det gick alldeles utmärkt. Ännu så länge inga konstigheter. Jorå, det funkar klockrent. Tyvärr måste jag meddela att det fanns en bieffekt...Dock rör den inte VS6 utan IIS:en. Jagb hade totalt fel....VS 6 OCH VS 7
Jag är på G att installera VS7.NET. Men jag har inte tänkt att tabort VS6 för det. Är det någon som har haft problem med att ha båda versionen installerade på samma dator
/PhinalaSv: VS 6 OCH VS 7
Sv: VS 6 OCH VS 7
Eftersom VS 7, förlitar sig helt och hållet på .NET och dess framework. Samt att den jobbar med assemblies snarare än rena komponenter gör att den inte messar upp dina redan befintliga komponenter som du har i datorn.
Kör hårt.Sv: VS 6 OCH VS 7
Efter installationen verkar det som att min IIS inte fungerar längre... Själva servern ger ingen indikation på detta mer än att sidorna laddas inte.... Det tar en ohyggligt lång tid som sedan slutar med ett error. IE Skriver att den försöker att öppna sidan men det går inte...
Några tips!
/PhinalaSv: VS 6 OCH VS 7
Anledningen att den inte fungerade.... kan ju beropå att jag var uppkopplad på modem.. Jag vet inte, men efter att jag kollade ner så fungerade den
/Phinala