Enligt önskemål så har jag satt upp ytterligare ett forum - detta är embedded Visual Tools. För er som nu håller på med detta kan förklara vad det innebär så övriga får en inblick i detta. Har jobbat lite med embeddedVB. Är nog den hemskaste form av VB jag stött på. Det här forumet lär bli räddningen för alla er där ute som måste programmera i det... :O) Mycket enkelt kan man säga att det är VB för PocketPC, alltså handdatorer med Windows. Tack för den snabba responsen.... Det verkar som om fler än jag har problem med eVB.. eVB är jobbigt att använda i jämförelse med vanliga VB, men det är läckert ett programmera pocketPC. Kan nån förklara för mig vad embedded VB är för nått? Man kan säga att det är precis som VB (fast med vissa begränsningar) för OS:et PocketPC, Microsofts OS för handdatorer. Se www.pocketpc.com. Ha. Nu har även jag en PocketPC (en Compaq´s iPAQ) å Finns det nåt intresse av att få in Apps Kika även på att utveckla Pocket PC program med Visual Studio .net.Välkommen till embeddedVB
Hälsningar
/PelleSv: Välkommen till embeddedVB
Sv: Välkommen till embeddedVB
Jag håller fullständigt med Andreas, det finns ingen värre form av VB...
/JohanSv: Välkommen till embeddedVB
MvH Dan "DaPe" PerssonSv: Välkommen till embeddedVB
/JohanSv: Välkommen till embeddedVB
därför har jag föjdaktligen även tankat hem å installerat
eMbeddedVB. Hoppas att denna "tråd" inte är helt "död
å begraven", bara... :-|Sv: Välkommen till embeddedVB
i eMbedded i Filarean, ö h t.
Jag har börjat att pilla ihop småspel (såklart), nämligen. :-)Sv: -
Funkar bra för PPC 2003