Är det någon som har ett tips på hur man kan instalera HELA VisualStudio, så att man slipper och hålla på att mata in de olika CD:na när man håller på med hjälpen. Jo det är just det jag menar. Rätt om jag installera den hjälpen så kommer inte allt med utan man får den förb....de skyltne "sätt i VisualStudio CD.." För att klargöra. Nu är det ett tag sen jag installerade VS6, men jag har för mig att installationen av MSDN kommer efter att man installerat VS6 och startat om, då får man välja installationstyp av MSDN.. Om du stoppar in en MSDN-skiva, finns det då inget installationsprogram på den? En annan lösning är att kopiera in allt innehåll från MSDN-skivorna och "peka" på den mappen nästa gång du får frågan. Så gjorde jag en gång när jag klantat till det och det fungerade utmärkt, eftersom sökvägen sparades fick jag ingen mer fråga.Istallera VisualStudi 6.0
När jag instalerade så markerade jag full installation.Sv: Istallera VisualStudi 6.0
Finns det ingen som har kommit på något knep om det.Sv: Istallera VisualStudi 6.0
Vad jag väljer bort vid installationen är Visual Fox Visual C, annars allt.
Menar du att du får med hela hjälpen då?Sv: Istallera VisualStudi 6.0
/FSv: Istallera VisualStudi 6.0
/Johan