Jag har gjort ett startformulär där användaren ska ange 2 parametrar. Team och Namn. Genom att koppla kontrollerna i formuläret till fält i databasen sparas uppgifterna automatiskt. Verkar som jag måste koda detta då jag inte hittat att det går att koppla kontrollerna från ett formulär till ett annat formulär och vidare till en tabell.överföring av info mellan formulär och vidare till en tabell
Därefter ska ett nytt registreringsformulär öppnas där info från användaren ska föras över(till dolda fält som användare inte ser).
Användaren ska sedan registrera vissa uppgifter som tillsammans med team och namn ska sparas till en tabell.
Det jag får att funka är överföringen av användarens uppgifter från startformuläret till reg.formuläret men hur får jag in användarens uppgifter i tabellen där samtliga uppgifter ska lagras ??
Eftersom kopplingen till namn och team kan ändras så vill jag att detta ska kunna ändras utan att referensintegriteten ställer till problem.Sv: överföring av info mellan formulär och vidare till en tabell
Sv:överföring av info mellan formulär och vidare till en tabell
Tack för ditt försök att lösa problemet i.a.f