Det är så att jag håller på att bygga upp en portal med en mängd länktips och det ska för besökarna att tipsa om länkar i olika kategorier. Själva designen är klar men det är själva funktionen som gör att besökarna kan tipsa om länkar. Vill helst ha något som är typ som www.johan-skog.nu. Hej! Ja sajten fungerade inte förrut riktigt men nu kan du gå in på www.johan-skog.nu så får du se vad jag menar.Hjälp sökes av någon
Kanske är det just dej jag söker så hör av dej redan idag.
/Ingemar Sandberg
ingemarsandberg@hotmail.comSv: Hjälp sökes av någon
hittar inte den där johan-??.?? sidan.. Om du använder asp är det ju bäst med cdonts om du vill skicka ett mail till dig med tipset (annars kan man ju typ spamma) annrs får du väl lägga upp det i en databas (förslagsvis access). Förklara om du vill att det ska skicka ett mail till dig (eller på annat sätt visa dig(admin först) eller om det bara ska läggas upp direkt så ska vi nog komma med lite kod...
/jonas ...som skriver onödigt mkt text idag =)Sv: Hjälp sökes av någon
Egentligen så hyr jag in mej på ett webhotell med Linux men jag har hört med flera om de kan göra ett sådant datasystem i Linux, detta har jag tyvärr inte lyckas hitta.
Men är det så att jag måste byta till ett webhotell med Win 2000 eller liknande så får jag naturligtvis göra det.
Vet du något om hur man gör som det som finns på exempelvis www.johan-skog.nu
/Ingemar Sandberg